Перейти до контенту
0 800 507 028
0 800 507 028
Як мені отримати письмову відповідь на своє звернення чи скаргу?

Ви можете написати нам на електронну пошту [email protected]. Згідно з законодавством, розгляд звернень відбувається впродовж 30 календарних днів.

У зверненні має бути зазначено:

– прізвище, ім’я, по батькові;

– місце проживання громадянина;

– номер телефону;

– викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;

– письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати;

– в електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним;

– дата, підпис (застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається).